top of page

Spørsmål og svar

Offentlig·2 medlemmer

Start her – vanlige spørsmål om forum og medlemskap

Velkommen til CVOs forum 👋

Denne tråden gir svar på de vanligste spørsmålene om bruk av forumet, regler og trygghet.

Finner du ikke svar her, kan du stille et nytt spørsmål i gruppen.

Praktiske spørsmål

Hvordan bruker jeg forumet best?

Bruk forumet til å stille spørsmål, dele erfaringer og bidra i samtaler som er relevante for CVOs formål. Skriv tydelig, vis respekt for andre, og bruk riktige kategorier når du poster.

Hvor finner jeg regler og vilkår?

Alle regler og vilkår ligger samlet i footeren på nettsiden, inkludert Forumreglement, Medlemsvilkår og Personvernerklæring.

Hvem kan jeg kontakte ved problemer?

Dersom du opplever problemer, kan du kontakte CVO via kontaktinformasjonen på nettsiden eller bruke rapporteringsfunksjonen i forumet.

Fellesskap og kultur

Hva forventes av meg som medlem?

Det forventes at du bidrar på en respektfull, inkluderende og ansvarlig måte, i tråd med CVOs verdier og fellesskapets trygghet.

Hva er greit / ikke greit å poste?

Det er greit å dele erfaringer, stille spørsmål og delta i dialog.

Det er ikke greit å poste krenkende, diskriminerende, truende eller privat informasjon om andre.

Hvordan bidrar jeg konstruktivt?

Ved å lytte, svare saklig, stille åpne spørsmål og bidra til dialog som bygger opp fellesskapet fremfor å splitte det.

Moderering og trygghet

Hva skjer når noe rapporteres?

Rapporterte innlegg blir vurdert av CVO så raskt som mulig. Det gjøres en helhetsvurdering, og nødvendige tiltak settes inn i tråd med Forumreglementet.

Hvor lang tid tar det å få svar?

CVO tilstreber å behandle rapporter og henvendelser innen rimelig tid. Behandlingstiden kan variere avhengig av sakens omfang.

Blir innleggene mine gjennomgått av AI?

Nei. Innlegg gjennomgås ikke løpende av AI. Personlige og identifiserende opplysninger deles ikke med AI eller GPT-verktøy, og foruminnlegg brukes ikke til AI-trening. Finner du ikke svar her, kan du stille et nytt spørsmål i gruppen eller lese full FAQ og Forumreglement på nettsiden.

9 visninger
bottom of page